Forum

Lista
Rispondi
Informazioni
viva le demotivazioni

Pagina 700 di 1576 (< >) - Rispondi - Torna alla lista

Messaggio nr. 6991 di 1575702/07/2009 23:25:07
Autore:Mauri
Testo:A proposito di citazioni andreottiane, ho visto "Il divo" settimana scorsa.
Non male.

Domani Anja vien su in sede.
Se el tesseramento non presenta problemi insormontabili, doverìa esser el nostro secondo rinforzo dopo Marty.
Tenendo però presente che perdemo Sara e Sandra, quindi non xe che cambi molto tranne che nell'età media, che se abbassa ulteriormente.
Messaggio nr. 6992 di 1575702/07/2009 23:28:11
Autore:FantaManu
Testo:... beh, io nn conosco le altre, ma Vittorio Veneto è stata una delle squadre che "ai miei tempi" avevano conquistato la serie B rimanendoci per vari anni e per vari anni è stata insieme a Rivignano la squadra da battere :) ... lunghe trasferte ok, ma proprio le 4 migliori dovremmo prenderci nel FVG ?!?

... bele signorine, ve 'spetto domani alle 19.00 allora ;)
Messaggio nr. 6993 di 1575703/07/2009 08:17:08
Testo:Te confermo che el Vittorio Veneto xe fortissimo, e a guardar la classifica Belluno e Alpago xe pochi punti più indrio.
El Villanova addirittura davanti, ma a quanto sembra el Villanova non ghe sarà.
Però el quadro me sembra chiaro: el Veneto, del tutto legittimamente, da un lato ne dà una man a render decente un campionato altrimenti imroponibile, e dall'altro se assicura, salvo clamorose sorprese, due promozioni in B altrimenti impossibili.
Mi cerco de veder i lati positivi: gavemo una gran bella squadra, che ga appena fatto benissimo in Coppa Regione (dove fazzo presente che Sandra ga giogado pochissimo e Sara tre partide su nove).
Marty e Anja ne permetti de sopperir alle partenze, e prima o dopo recupereremo Romi (speremo prima) che in _Coppa non ga proprio giogado.
Ovvio che se ghe sarà la possibilità qualcos'altro faremo, ma non semo affatto mal.
Sarà durissima, ovvio, ma lo sarà anche per i altri contro de noi.

Messaggio nr. 6994 di 1575703/07/2009 09:16:19
Autore:pussy
Testo:Grazie Mauri per farme ben presente che sarà c... el prox campionato. No veramente grazie!
Te pol impegnarte a trovar ancora un paio de mule "giovani"??
Dai su te ghe la pol far.
E grazie al Veneto che per fortuna me farà far le trasferte che dura tipo 12 ore...
Messaggio nr. 6995 di 1575703/07/2009 13:58:14
Testo:Dai, non farla cussì tragica ;)
Fra andar a V.Veneto e andar a Porcia ghe sarà (forse) un quarto d'ora de differenza.
E poi qualche vecia che fazzi gruppo non xe utile, ma indispensabile.
Quanto alle giovani, disemo che trovar gente xe facilissimo, ma trovar gente brava xe molto più complicato.
Per questo se le costruimo in casa.
E siccome non posso non esser riconoscente verso quelle che ne ga portado in finale de Coppa Region, che xe qua da tanti anni e ga dimostrado ampiamente de esser brave e serie, se trovemo una o due veramente brave ok (come xe sta el caso de Marty e Anja), altrimenti va ben lo stesso.
Diciotto per mi resta el numero ideale.
Ti, Chiara, Vale, Greta, Marghe, Romi, Paola, Flem, Nico, Debby, Marzia, Betty, Mira e Marty xe 14 su cui metto la man sul fogo, che diventa 15 se con Anja no xe problemi.
Sulla voia de quest'ultima no go el minimo dubbio, visto che la me ga ciamado ieri 30 secondi dopo esser tornada dalle vacanze, salvo precipitarse a Trieste oggi stesso.
Me preoccupa solo i eventuali problemi burocratici.
Ma ghe xe almeno sei o sette persone che volerìa sentir con calma (de persona, no sul forum).
Comprese ad esempio Kanu o Bandy.
In sostanza, xe presto per aver certezze...
Messaggio nr. 6996 di 1575703/07/2009 22:04:55
Testo:Come temevo, per Anja (in sede con dirigente e papà) problemi burocratici infiniti.
Ela vol vignir, tempo no manca, cercheremo de risolverli.
Messaggio nr. 6997 di 1575704/07/2009 08:53:11
Testo:.... già, Vittorio sarà c... ma condivido che noi ghe saremo anche !!! Speremo ben per Anja, me sembra un rinforzo ideale; e vedemo per le 3 che mancassi :)
A parte Pussy e Romy (salvo arrivi clamorosi) me fa impression che le "vece" xe Chiara, Vale , Marzia e Nico !!! ;)

Finalmente oggi BUON BAGNO! (chi ke pol, sich!)
Messaggio nr. 6998 di 1575704/07/2009 08:54:39
Testo:opss.... no, credo che Marzia no c'entra ;)
Messaggio nr. 6999 di 1575704/07/2009 13:13:58
Autore:X Manu
Testo:No Marzia xe più vecia de Nico! eheh
Messaggio nr. 7000 di 1575704/07/2009 13:15:49
Autore:MIRA
Testo:OH OH questo è il messaggio 7000! E vaiii!!

Volevo chiedere a Chiara o a chi sa, se ci sono novità per il torneo delle chiese. Grazie.

Pagina 700 di 1576 (< >) - Rispondi - Torna alla lista