Forum

Lista
Rispondi
Informazioni
viva le demotivazioni

Pagina 3 di 1576 (< >) - Rispondi - Torna alla lista

Messaggio nr. 21 di 1575707/05/2007 17:00:38
Autore:Mauri
Testo:Boh, se te vol stavolta te metti nome e cognome, senn˛ no te gavemo pel cul.
Messaggio nr. 22 di 1575707/05/2007 18:34:02
Autore:Chiara
Testo:come ga dito Maury xe anni che bazzico nel calcio femminile e devo dir che de prediche ne go sentide tante....troppi; e dopo ad allenamento ierimo in cinque e la maggior parte rivava tardi e andava via prima, ciapavimo 21 a zero e, anche se annegabilmente se divertivimo, questo no iera calcio, e no iera neanche sport!!!ma intanto se fazeva sai ciacole...quel iera predicar ben e razzolar mal!al Montebello Don Bosco femminile inveze se gioga a CALCIO con tutto l'impegno e le responsabilitÓ che esso comporta, con la gioia de far ben e con la delusion de sbaiar, con la grinta in campo e el tifo affiatado in panchina...insomma se lavora, tanto e seriamente..se razzola e bata senza prediche, senza ciacole....a parte quele giuste e incoraggianti del super mister.....quele che mi me fa agitar ma che servi tanto!
Messaggio nr. 23 di 1575707/05/2007 19:37:29
Autore:FantaManu
Testo:... uffa! Xe 23 anni che sento dir che le babe "no xe fate per zogar a calcio" ... e me par che Mr. Andrea cosý come Mr.PPaolo sia de questa opinion. CioŔ i xe per el sistema "W lÓ e p˛ bon", del quale go fatto parte per anni e che ancora condivido completamente per situazioni puramente amatoriali a solo scopo divertimento.
Qualche anno fa go scrito un articolo che el Piccolo gÓ pubblicÓ, (e qualchidun se ricorderÓ ... forsi), in cui spiegavo perchŔ secondo mi le squadre triestine de calcio femminile iera sempre 'ssai ciste: le societÓ sportive no ghe credeva, le famiglie non ghe credeva, le mule stesse non ghe credeva (dimenticandose tutti che a calcio se zoga soprattutto con la testa e dopo con piedi e fisico) .... giusto 2 anni prima che la Pol.S.Marco sviluppi el suo progetto che se ga trasformÓ nella splendida squadra che iera (ga rullÓ tutti, anche in serie B!): i gaveva cominciÓ con le pulcine, affiancandoghe qualche veceta, lavorando ben e credendoghe fino in fondo. Gavemo visto tutti i frutti de questo.
E questo sta fazendo el Montebello-DonBosco: Calcio FEMMINILE "ufficiale" (quel maschile xe un altro pianeta, non se pol far paragoni).
Chi vol zogar solo per divertirse, (etÓ, limiti fisici, de tempo, famiglia e quanto altro ...) ga altri posti. Quei posti dove star˛ anche mi per poder zogar ancora. Ma, IN PIU', rester˛ con questa squadra in questa SocietÓ per "lavorar" ancora, e veder finalmente i frutti del NOSTRO progetto.
Xe solo question de obiettivi diversi.
(x Mauri: te vedi che anche oggi me go fato la "dose" .... !?!)
Messaggio nr. 24 di 1575708/05/2007 08:08:06
Autore:Palma
Testo:...come si evince dal messaggio qua sopra (inizio secondo paragrafo), quei della prima squadra xe GALACTICOS!! :) Confermo!! :D
Messaggio nr. 25 di 1575708/05/2007 12:35:34
Testo:Chiara e Manu xe stade + che esaurienti, fin troppo per un che se firma con due nomi diversi per farne saver che el xe d'accordo con se stesso...
Resto della mia opinion: chiunque gÓ qualcossa de cui lamentarse sa dove trovarme, e el sarÓ scoltado con rispetto e attenzion avendo tutti i chiarimenti che el/la desidera.
I stupidini che se scondi drio una tastiera senza aver gnanche el coraggio de farse almeno riconosser, per mi conta meno de zero.
Messaggio nr. 26 di 1575708/05/2007 14:58:34
Autore:PALCHO
Testo:Mi me fazo riconoser e volevo solo ricordarte el messaggio de inizio anno nel quale te me disevi (con ironia) che go una bella squadra.
Campione per el secondo anno de fila, cinque titoli in dieci anni, sempre ai playoff, non servi batter i record durante l'anno ma alla fine portar a casa el titolo.
Messaggio nr. 27 di 1575708/05/2007 16:01:30
Testo:Vero. E vero anche che te gavevi (e te ga) una squadra de pippe, senn˛ no te sarýa rivÓ venti punti drio de mi. Ma la formula xe questa, e se mi giogo la finale in 10 aver dominado tutto l'anno no servi niente, e te gÓ ragion ti.
P.S.: Xe el caso de avvertir tutti che parlemo de Fantacalcio, dove per el secondo anno consecutivo g˛ dominÓ el campionato e dopo g˛ perso in finale. Lo digo per evitar che l'Andrea de turno se inalberi perchŔ no go fatto giogar tutti...
Messaggio nr. 28 di 1575708/05/2007 17:08:04
Testo:Infatti go letto una polemica perchŔ nella finale de andata non te ga fatto giogar Rezaei
Messaggio nr. 29 di 1575708/05/2007 18:46:25
Testo:A proposito de record, questo xe el ventinovesimo messaggio sul stesso argomento. Qual xe el record?
PerchŔ se semo vizini andemo avanti: mi te mando a cagar, ti te me rispondi, dopo scrivi "Andrea" e me domanda perchŔ che sportivamente non go mandÓ a cagar tutti quanti, dopo scrivi Palma, Manu, Chiara, el Pres e Franco e ricomincemo el giro...
Messaggio nr. 30 di 1575708/05/2007 19:05:40
Testo:Figurite, i "Auguri di Buon Natale" xŔ giunti a 1210 messaggi, comunque consolite con el fatto che anche in 11 te gavesi perso. Adesso vado a scriver el messaggio 1211 sui RE.

Pagina 3 di 1576 (< >) - Rispondi - Torna alla lista